Letní dovolenou už má většina z nás nejspíš za sebou. To ale nevadí. Posíláme vám totiž moře novinek, užitečných tipů a marketingové inspirace.
V jednom z našich článků se vydáte tam, kde se stéká voda facebooková s tou e-mailingovou. Dozvíte se, jak pracovat s Lookalike audience a využít tak stávající kontakty jako odrazový můstek k novým zákazníkům. Co kdybyste si je mohli jednoduše naklonovat?
Utopily vám cookies lišty velkou část dat? Se správnými záchrannými lany můžete i v době bezdatové zlepšit optimalizování kampaní. Jaká to jsou? To se dozvíte v článku níže.
Databáze kontaktů a leadů mají cenu zlata. Představte si, že byste mohli své spokojené zákazníky naklonovat. Díky Facebook Lookalike audience oslovíte takové lidi, kteří se jim maximálně podobají.
Jak na efektivní vyhodnocování kampaní v reklamních systémech, když cookies lišty topí data? Odpověď se skládá ze 3 položek: Consent-mode, Enhanced conversions a Data drivenatribuční model. Chcete vědět víc? Přečtěte si náš nový článek na blogu.
Reels jsou v současnosti nejlepší možností, jak maximalizovat dosah a zapojení na Instagramu. Přesto většina uživatelů tento krátký formát videí nezveřejňuje.
Deník E15 zveřejnil výsledky analýzy dat na sociální síti LinkedIn. Ukazují nejvlivnější firmy a ředitele podle zásahu příspěvků.
Rozšiřujeme tým
Počet našich klientů pořád roste. Kromě důvodu k radosti to znamená i to, že se musí rozrůstat i náš tým. Proto hledáme rozeného organizátora a zkušeného projektového manažera, který bude budovat vztah s našimi novými i dlouhodobými klienty.
„V marketingu pracují dva typy lidí: jedni uspokojují potřeby, druzí vytvářejí touhy.“