Posílá vaše firma e-maily? Zpozorněte! Pokud již jste naším klientem a spravujeme váš e-mailing, nemusíte se ničeho obávat, vše už je vyřešené. Rádi ale pomůžeme i ostatním. Od 1. února 2024 bude Gmail a Yahoo vyžadovat nové standardy pro odesílatele e-mailingu. Při jejich nedodržení může být významně zhoršená doručitelnost vašich zpráv. Důvodem pro zpřísnění je snaha o redukci SPAMu. Co to pro vás prakticky znamená? |
- Je třeba mít správně nastavený SPF, DKIM i DMARC záznam na hlavní odesílací doméně. SPF a DKIM byly doteď standardem. Příklad toho, jak může vypadat DMARC:
|
|
- Bude nutné umožnit jednoduché odhlašování (jedním klikem) z mailingu. Gmail pro to doporučuje v hlavičce odesílaných e-mailů používat list-unsubscribe header a uvádí tento příklad:
|
|
- Odesílatel bude povinen zajistit, aby procento jeho e-mailů nahlášených jako SPAM nepřekračovalo 0,3 % a dlouhodobě se drželo pod 0,1 %, tedy méně než 1 nahlášení na každých 1 000 odeslaných e-mailů. Monitorovat situaci vám pomůže nástroj Google Postmaster.
|
Nechcete nastavováním ztrácet čas nebo nevíte, jak na to? Žádný problém, rádi se o správnou funkčnost vašeho e-mailingu postaráme. Stačí odpovědět na tento e-mail nebo kliknout na tlačítko níže a napsat našemu expertovi na e-mailing. Přímý kontakt je lubos.segeta@proficio.cz. |