Marketing & Media

Marketing & Media MAM zprávy - 21. 9. 2023

Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.

Aby nám neujel vlak: PR Mixer prozkoumá stav i budoucnost PR profese

Aby nám neujel vlak: PR Mixer prozkoumá stav i budoucnost PR profese
Akce PR Mixer s podtitulem „Aby nám neujel vlak“ pořádaná Asociací public relations se uskuteční ve vládním salónku Hlavního nádraží už 3. října.

Forum Media: kdo vystoupí na Effie Stage a workshopech Market Insight?

Forum Media: kdo vystoupí na Effie Stage a workshopech Market Insight?
Největší konference v Česku zaměřená na média, marketing a komunikaci se blíží. Forum Media proběhne 9. listopadu a o program na Effie Stage se poprvé spolu postarají Asociace komunikačních agentur s Asociací komerčních televizí. Co si po účastníky mimo jiné připravily?

Vedení kreativy v DDB Prague od října přebírá Klára Palmer z McCann Prague

Vedení kreativy v DDB Prague od října přebírá Klára Palmer z McCann Prague
Po osmi letech v McCann Prague přechází Klára Palmer vést kreativu do DDB Prague. Nahradí Doru Pružincovou, která z agentury odchází.

Adam Smeták skončil ve vedení Refresheru a zamířil do konkurenčního FOMO

Adam Smeták skončil ve vedení Refresheru a zamířil do konkurenčního FOMO
Adam Smeták, který řídil redakci největšího českého média pro mladé, přechází do mediálního domu Czech News Center. Nově bude zastávat roli šéfa obsahového týmu v online magazínu FOMO, který běží na webu heyfomo.cz a taktéž cílí na mladou generaci.

Po komerčních televizích se do novely mediálního zákona opřela i Unie vydavatelů a SPIR

Po komerčních televizích se do novely mediálního zákona opřela i Unie vydavatelů a SPIR
Čeští vydavatelé zastoupení v asociacích Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a Unie vydavatelů (UV) kritizují, že představení takzvané velké novely veřejnoprávních médií nepředcházela žádná odborná diskuze s mediálním sektorem a návrh vychyluje rovnováhu mezi komerčními a veřejnoprávními vydavateli zpravodajství. 

Nestlé sjednocuje nákup evropských médií pod WPP OpenMind

Nestlé sjednocuje nákup evropských médií pod WPP OpenMind
Skupina Nestlé si vybrala OpenMind jako mediální agenturu pro evropské trhy, chce efektivněji oslovovat spotřebitele.

Agentura Katz83 chce měnit přístup ke komerční komunikaci jako „engagement network“

Agentura Katz83 chce měnit přístup ke komerční komunikaci jako „engagement network“
Experimentální agenturní brand Katz83 Tomáše Jirsy se mění na „engagement network“, má nový web i vizuální identitu od Jana Václava.

Pět trendů v posílení efektivity kampaní

Pět trendů v posílení efektivity kampaní
Tipy podle více než 13 tisíc otestovaných kampaní ze 70 trhů představila minulý týden v Praze společnost Kantar.

Sledujte obsah, který vám pomůže uspět

Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Odhlásit odběr
Správa vašeho odběru

facebook twitter instagram linkedin 

Forum Media, s.r.o.
Františka Křížka 362/1
170 00 Praha 7

kara vyprodej reserved vyprodej dedoles slevový kupon sinsay vyprodej bon prix poštovné zdarma slevový kod dedoles slevovy kod decathlon vasky slevový kod planeo slevový kod lidl shop slevy lelosi slevovy kod slevový kupon dedoles lidl sleva 20 na vše slevovy kod lelosi darkovy poukaz zalando slevy lidl shop sleva lidl shop notino darkove sady bagind sleva hervis akce 2 1 cropp vyprodej Baťa slevový kód 25% honzovyletenky