|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
|
|
Tipy podle více než 13 tisíc otestovaných kampaní ze 70 trhů představila minulý týden v Praze společnost Kantar.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nová produkce Sense, kterou založily Simona Angelis a Tereza Hussarová, už má podepsaný kontrakt s Národním muzeem.
|
|
|
|
|
|
|
|
Společnost Google představila dosud nejkomplexnější model experimentální služby Bard, která spolupracuje s generativní AI. Přístup k funkcím, které byly dosud dostupné jen v angličtině, byl rozšířen o nové jazyky. Včetně češtiny.
|
|
|
|
|
|
|
|
Televizní skupiny Nova, Prima a Óčko vyrazily v rámci Asociace komerčních televizí do boje proti velké novele mediálního zákona, která má navýšit poplatky, a tím pádem rozpočet, veřejnoprávní České televizi (a také Českému rozhlasu). "Předložený návrh je zcela nepřiměřený, neprojednaný a zásadně by narušil stabilitu mediálního sektoru," uvádí AKTV.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fragile agency letos posiluje management a doplňuje strategické pozice. Nyní se jí podařilo zlákat Igora Petrovicse z Httpool a Otakara Čiháka z McCannu. Jan Marcinek se zaměří nastavení nových procesů uvnitř společnosti.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nový vlastník Kaspen Tomáš Kopečný střídá spoluzakladatele Zdeňka Kašpara. Agenturu povede Barbora Hájková.
|
|
|
|
|
|
|
|
Odlišit se od konkurence je výzva i nutnost, říká o kampani sázkové kanceláře Fortuna, kterou byla spuštěna o uplynulém pátku spolu s novým komunikačním konceptem, šéfka marketingu Nela Christovová.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|