|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
Co by vám nemělo uniknout v aktuálním vydání týdeníku Marketing & Media 38/2023:
|
- Udržitelné eventy jsou žádaným zbožím, ale jejich realizace dává zabrat i ostříleným hráčům.
- Změnit konzervativní obraz Fortuny chce její šéfka marketingu Nela Christovová.
- Tipy jak zvýšit efektivitu kampaní představuje Kantar, otestoval jich více než 13 tisíc.
|
|
|
|
|
|
Už dva roky poptávka po udržitelných eventech výrazně roste a je nepochybné, že tento trend bude dál sílit. Přitom i ostřílení hráči mluví o velkých výzvách. Jak se s nimi popasovat?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bylo to jedno z nejdéle sloužících log na světě. Podpis spoluzakladatele Jamese W. Johnsona se s farmaceutickou značkou Johnson & Johnson pojí od jejích počátků. Teď přichází zásadní proměna. Směrem k fádnosti…
|
|
|
|
|
|
|
|
Viditelné imprese nejsou tím nejspolehlivějším ukazatelem výkonu značek. Metirky by měly brát více v úvahu kvalitu pozornossti i čas.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jazykové modely umělé inteligence budou podle Marca Benioffa chtít firemní data. AI platforma Salesforce Einstein 1 má být důvěryhodnější.
|
|
|
|
|
|
|
|
S novou vizuální platformou značky odkazuje Adidas Originals na sílu trojic v působivých spotech od Daniela Wolfeho, Willa Dhorna a Justyny Obasi.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|