|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
|
|
Minimálně dvě až tři hodiny týdně ušetří kreativním týmům využívání nástrojů umělé inteligence, ukázal průzkum platformy Canva.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sítí Lokni iCLV umožňuje startup se stanicemi na filtrovanou vodu oslovit mladou cílovou skupinu tvořenou především studenty vysokých škol.
|
|
|
|
|
|
|
|
Skupina UNIQA spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Chce veřejnosti ukázat, že pojišťovna umí být spolehlivým partnerem nejen při krizových okamžicích škody, ale i v běžném životě.
|
|
|
|
|
|
|
|
Skupina AutoPalace rozšířila své portfolio o další věhlasné automobilové značky. Unikátní projekt cílí na zcela novou skupinu zákazníků – sběratele automobilových modelů. Vznikl totiž první showroom modelů Hot Wheels v reálném automotive prostředí.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|