|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
|
|
Letní měsíce jsou z hlediska televizní sledovanosti specifickým obdobím. Pravidelně lze sledovat dva zásadní jevy: v červenci a srpnu tráví čeští diváci sledováním televize nejméně času z celého roku a mění se jejich návyky, kdy lze pozorovat vyšší zájem o tematické stanice.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bauhaus vydává další ze série spotů s Vojtou Kotkem od agentury Jinej Gang. Tentokrát se zaměřuje na zákaznický servis a záruku.
|
|
|
|
|
|
|
|
Platforma Hedepy, která zprostředkovává online terapie, právě spouští svou první televizní kampaň. "Chceme zasáhnout širší publikum a zvednout povědomí jak o celé kategorii, tak o naší značce," říká CMO Radek Šnajdr.
|
|
|
|
|
|
|
|
Koncept úspěšné kampaně vznikl v české Ogilvy, nyní se implementuje na německý a rakouský trh.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Souček, který se 1. října stane novým ředitelem České televize, představil svůj tým top managementu. Novým šéfem zpravodajství bude Petr Mrzena, větší důraz na digitální službu dodá nová divize Jana Maxy, korporátní služby povede Michal Fila.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|