|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
Co by vám nemělo uniknout v aktuálním vydání týdeníku Marketing & Media 36/2023:
|
- Jak bojovat s vyhořením zaměstnanců. Cesta ven vede přes změny v samotné firemní kultuře.
- Rozhovor s Radkem Šnajdrem z Hedepy. Proč v kampani zvolili klišé spojení terapie a gauče?
- Jaké je riziko závislosti na inovacích vysvětluje Arry Tanusondjaja z Ehrenberg-Bassova institutu.
|
|
|
|
|
|
Tlak na výsledky i zisk je enormní, tendrů přibývá, očekávní klientů i šéfů roste. Finanční situace z kdekoho dělá rukojmí
stejně jako strach z AI. Pro psychiku jedovatý koktejl ale není nutné pít až do dna.
|
|
|
|
|
|
|
|
Agentura Effectix je slovy svého vedení od začátku budována jako bezpečná firma. Vyplácí se jí to.
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář prezidentky Asociace komunikačních agentur o duševnímu zdraví zaměstnanců a důležitosti přehodnotit dosavadní pravidla fungování agentur.
|
|
|
|
|
|
|
|
Uživatelům v Evropské unii by kvůli přísnější regulaci mohla Meta začít nabízet Facebook a Instagram bez reklam.
|
|
|
|
|
|
|
|
Postavit OOH kampaň na vizuálu QR kódu má dvě slabiny: nebude vypadat vůbec sexy a tím pádem nebude nejspíš ani fungovat. Ale co když „Quick Response“ kód proměníte v umělecké dílo, tak jako se o to pokusila americká Coca-Cola?
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|