|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
Co by vám nemělo uniknout v aktuálním vydání týdeníku Marketing & Media:
|
- Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air bank v rozhovoru odhaluje, jak bude pracovat s agenturami.
- Hyper-personalizovaná komunikace může sížit náklady a výrazně zvýšit spokojenost zákazníků. Jak na ni?
- Značky by měly přehodnotit marketingové strategie, poukazuje na to nová studie 2023 Consumer Trends Report od WARC.
|
|
|
|
|
|
Vyšší spokojenost zákazníků s nižšími náklady — to slibuje trend dneška: vysoce personalizovaná komunikace značek. Měla by pomoci s důvěrou spotřebitelů i zvýšit „engagement“. Jak na to?
|
|
|
|
|
|
|
|
Co nejčastěji snižuje účinnost kampaně? Behavio Podcast odkrývá pět zásadních chyb.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rok před zahájením olympijských her v Paříži 2024 získali pořadatelé doslova luxusního sponzora. Prémiovým partnerem se stala skupina LVMH, světový lídr v oblasti luxusu.
|
|
|
|
|
|
|
|
K divokému Západu přirovnává umělou inteligenci herec a ambasador platformy Salesforce, která mu údajně platí za spolupráci 10 milionů dolarů ročně.
|
|
|
|
|
|
|
|
Značky musejí být v podpoře LGBT+ komunity odvážnější, vyzývá televize Channel 4 v briefu letošního ročníku soutěže Diversity in Advertising Award.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|