|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
Právě vychází letošní 30. vydání týdeníku Marketing & Media. Co by vám nemělo uniknout?
|
-
Obrovský potenciál ženského fotbalu – despekt mizí, značky cítí obří příležitost.
|
- Marek Singer, šéf TV Prima v rozhovoru: další zdražování reklamy je zcela nevyhnutelné.
- Do marketingu přichází třetí éra efektivity. Online reklama nejdřív marketingu uškodila, nyní s lepším měřením pomáhá růstu.
|
|
|
|
|
|
Proč by měly značky dávat peníze do sportu, který je v Česku zatím minoritní zábavou? Protože ženský fotbal vedle svého společenského přesahu skýtá obrovský potenciál k růstu. V USA, Anglii či Německu už brandy na tento trend naskočily.
|
|
|
|
|
|
|
|
Brzy se rozloučíme se značkou Twitter a se všemi ptáky, napsal Elon Musk. Modrý pták byl nejsilnějším assetem brandu, jehož hodnota s novým majitelem klesá.
|
|
|
|
|
|
|
|
Srovnávat mužský a ženský fotbal se vysoce nedoporučuje. Lze však srovnávat reklamy spojené s mužským a ženským fotbalem? Rozhodně ano! A vítězem se zdají být ty, které značky nasadily k právě probíhajícímu mistrovství světa žen. Hlavně díky vydatné pomoci z Francie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Co vše bychom měli v životě značky měřit? Nejdůležitější metriky popisuje další díl Behavio Podcastu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Předplatné s reklamami se druhé čtvrtletí zdvojnásobilo, na tržbách Netflixu se ale ještě neprojevilo. Kdy to bude?
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|