|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
|
|
Mezinárodní maloobchodní řetězec Primark spustil po úspěšném pilotním projektu ve Velké Británii své nové webové stránky i v České republice. Jedná se o významný krok v digitální transformaci značky, jehož cílem je nabídnout zákazníkům nový a lepší zážitek z nakupování.
|
|
|
|
|
|
|
|
Produktová kampaň od Dentsu Creative navazuje na loni představený vizuální styl se sytě červenou barvou, která vyjadřuje přístup pojišťovny.
|
|
|
|
|
|
|
|
Holding Omnicom chce být podle svého šéfa Johna Wrena lídrem ve využívání AI nástrojů. Zlepší a zrychlí kreativní práci, ale klíčové lidi nenahradí.
|
|
|
|
|
|
|
|
Koncept nové kampaně na mikropůjčku Kamali od Home Creditu vznikl in-house, spot natočila zlínská IS Produkce.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nově jmenovaný ředitel odboru komunikace ČD dříve působil v agenturách Publicis či OMD. Chce zlepšit povědomí o dopravci.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|