Marketing & Media

Marketing & Media MAM zprávy - 17. 7. 2023

Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.

Symboly značky aneb co lidi donutí jet přes celou rozpálenou Prahu?

Symboly značky aneb co lidi donutí jet přes celou rozpálenou Prahu?
Jak urychlit růst značky díky symbolům? Odpovědi hledá čtvrtý díl Behavio Podcastu. Přečtěte si už nyní to nejzajímavější.

Jak se Nike přepočítal: Vondroušová šampionkou „bez oblečení“

Jak se Nike přepočítal: Vondroušová šampionkou „bez oblečení“
Markéta Vondroušová slaví senzační titul z Wimbledonu a značky vyrábějící tenisové oblečení se budou moct přetrhnout, aby ji získaly. Nejslavnější turnaj světa vyhrála půl roku poté, co ji jako neperspektivní hodil přes palubu Nike.

Značky zvýší investice do budování komunit, jeden banner na to ale nestačí

Značky zvýší investice do budování komunit, jeden banner na to ale nestačí
Posílení brandu i obchodních výsledků nabízí značkám napojení na komunity, které je podrží i v krizi. Jak na to jdou české značky a co radí odborníci?

V kampani na elektrické Mini díky AI zákazníci přesvědčují sami sebe

V kampani na elektrické Mini díky AI zákazníci přesvědčují sami sebe
Věřte vnitřnímu „minilogu“, říká letní kampaň Mini USA vytvořená s agenturou Pereira O’Dell. Používá k tomu umělou inteligenci a vylepšenou realitu.

Český rozhlas vrátil pomocí AI do éteru hlas Karla Gotta

Český rozhlas vrátil pomocí AI do éteru hlas Karla Gotta
Slavnostní premiéra projektu Gott navždy se stala příležitostí pro návrat hlasu Karla Gotta do vysílání Českého rozhlasu. Vygenerovala ho umělá inteligence.

Nadace Tipsport: sharing is caring

Nadace Tipsport: sharing is caring
Jedna z největších nadací v České republice investuje více než 10 milionů korun ročně do projektů ekologické mobility. Ambicí Nadace Tipsport je dlouhodobá profilace jako autority v oblasti moderních řešení ekologické přepravy ve městech.

Značka Botas po rebrandingu představuje novou podobu Botasek Classic

Značka Botas po rebrandingu představuje novou podobu Botasek Classic
Nová vizuální identita čerpá z historie značky a reflektuje moderní trendy. Používá barvy trikolory, které jsou i na inovovaných teniskách.

Twitter začal tvůrcům vyplácet podíly z příjmů z reklamy

Twitter začal tvůrcům vyplácet podíly z příjmů z reklamy
Zdá se, že na peníze od Elona Muska dosáhnout jen celebrity – CPM je nastavené příliš přísně.

Ekonomickou sekci Academia Europaea posílí Zuzana Havránková z AAU

Ekonomickou sekci Academia Europaea posílí Zuzana Havránková z AAU
Panevropská vědecká společnost, která v Havránkové získala českou posilu, se spolupodílí i na evropském zákonodárném procesu.

UniCredit a Visa oslovují generaci Z: na hudbu a běh slyší

UniCredit a Visa oslovují generaci Z: na hudbu a běh slyší
Silnou součástí naší společné kampaně jsou influenceři, říkají Viliam Pätoprstý z UniCredit Bank a Světla Košková z Visa.

Sledujte obsah, který vám pomůže uspět

Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Odhlásit odběr
Správa vašeho odběru

facebook twitter instagram linkedin 

Forum Media, s.r.o.
Františka Křížka 362/1
170 00 Praha 7

kara vyprodej reserved vyprodej dedoles slevový kupon sinsay vyprodej bon prix poštovné zdarma slevový kod dedoles slevovy kod decathlon vasky slevový kod planeo slevový kod lidl shop slevy lelosi slevovy kod slevový kupon dedoles lidl sleva 20 na vše slevovy kod lelosi darkovy poukaz zalando slevy lidl shop sleva lidl shop notino darkove sady bagind sleva hervis akce 2 1 cropp vyprodej Baťa slevový kód 25% honzovyletenky