|
Dobrý den, každý den se děje něco zajímavého nebo důležitého. A dnešek není výjimkou. Inspirativní nápady, osobnosti i výsledky z oblasti marketingové komunikace najdete každý den na mam.cz.
|
|
|
|
|
|
Jak urychlit růst značky díky symbolům? Odpovědi hledá čtvrtý díl Behavio Podcastu. Přečtěte si už nyní to nejzajímavější.
|
|
|
|
|
|
|
|
Markéta Vondroušová slaví senzační titul z Wimbledonu a značky vyrábějící tenisové oblečení se budou moct přetrhnout, aby ji získaly. Nejslavnější turnaj světa vyhrála půl roku poté, co ji jako neperspektivní hodil přes palubu Nike.
|
|
|
|
|
|
|
|
Posílení brandu i obchodních výsledků nabízí značkám napojení na komunity, které je podrží i v krizi. Jak na to jdou české značky a co radí odborníci?
|
|
|
|
|
|
|
|
Věřte vnitřnímu „minilogu“, říká letní kampaň Mini USA vytvořená s agenturou Pereira O’Dell. Používá k tomu umělou inteligenci a vylepšenou realitu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Slavnostní premiéra projektu Gott navždy se stala příležitostí pro návrat hlasu Karla Gotta do vysílání Českého rozhlasu. Vygenerovala ho umělá inteligence.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedna z největších nadací v České republice investuje více než 10 milionů korun ročně do projektů ekologické mobility. Ambicí Nadace Tipsport je dlouhodobá profilace jako autority v oblasti moderních řešení ekologické přepravy ve městech.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nová vizuální identita čerpá z historie značky a reflektuje moderní trendy. Používá barvy trikolory, které jsou i na inovovaných teniskách.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdá se, že na peníze od Elona Muska dosáhnout jen celebrity – CPM je nastavené příliš přísně.
|
|
|
|
|
|
|
|
Panevropská vědecká společnost, která v Havránkové získala českou posilu, se spolupodílí i na evropském zákonodárném procesu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnou součástí naší společné kampaně jsou influenceři, říkají Viliam Pätoprstý z UniCredit Bank a Světla Košková z Visa.
|
|
|
|
|
|
|
Sledujte obsah, který vám pomůže uspět
Denně vám přinášíme aktuální zprávy a každý týden pro vás shrnujeme to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Media, s.r.o. Františka Křížka 362/1 170 00 Praha 7
|
|
|