|
|
Čekání je u konce. Míč adidas Trionda Pro je tady. Je ready na největší fotbalový turnaj světa.
Tento míč je navržený pro Mistrovství světa ve fotbale FIFA World Cup 26™. Má elegantní design a zdobí ho výrazné vlny v červené, zelené a modré barvě, které vzdávají hold třem hostitelským zemím turnaje – USA, Kanadě a Mexiku.
Díky bezešvé konstrukci, špičkové letové stabilitě a certifikátu FIFA Quality Pro je tento míč jako stvořený pro špičkový výkon na hřišti.
První zápas sice začne až pár měsíců, ale už dnes můžeš ukázat, co v tobě je.
|
|
Čekání je u konce. Míč adidas Trionda Pro je tady. Je ready na největší fotbalový turnaj světa.
Tento míč je navržený pro Mistrovství světa ve fotbale FIFA World Cup 26™. Má elegantní design a zdobí ho výrazné vlny v červené, zelené a modré barvě, které vzdávají hold třem hostitelským zemím turnaje – USA, Kanadě a Mexiku.
Díky bezešvé konstrukci, špičkové letové stabilitě a certifikátu FIFA Quality Pro je tento míč jako stvořený pro špičkový výkon na hřišti.
První zápas sice začne až pár měsíců, ale už dnes můžeš ukázat, co v tobě je.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NOVÝ ADIDAS MÍČ TRIONDA PRO V PRODEJNĚ
|
|
NOVÝ ADIDAS MÍČ TRIONDA PRO V PRODEJNĚ
|
|
|
|
Nový fotbalový míč FIFA WORLD Cup 26™ právě dorazil. Navštivte naše adidas prodejny v České republice.
|
|
Nový fotbalový míč FIFA WORLD Cup 26™ právě dorazil. Navštivte naše adidas prodejny v České republice.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tým je to, co ze hry dělá něco většího. Oslavuj s námi výsledky sdílené vášně a týmové práce. Ve spolupráci se značkou Common Goal se společnost adidas zavázala, že 1 % celosvětového čistého prodeje fotbalových míčů bude podporovat místní komunity, které prostřednictvím týmové spolupráce budují inkluzi a posilují pozici žen ve společnosti -– což je sjednocující síla napříč kulturami.
Z toho se pak peníze rozdělují mezi důvěryhodné a vlivné organizace, které pracují se znevýhodněnými mladými lidmi všude po světě. Doufáme, že i díky této spolupráci bude fotbal přínosný pro všechny a že pomůžeme odstranit nerovné podmínky a zajistit lepší budoucnost.
|
|
Tým je to, co ze hry dělá něco většího. Oslavuj s námi výsledky sdílené vášně a týmové práce. Ve spolupráci se značkou Common Goal se společnost adidas zavázala, že 1 % celosvětového čistého prodeje fotbalových míčů bude podporovat místní komunity, které prostřednictvím týmové spolupráce budují inkluzi a posilují pozici žen ve společnosti -– což je sjednocující síla napříč kulturami.
Z toho se pak peníze rozdělují mezi důvěryhodné a vlivné organizace, které pracují se znevýhodněnými mladými lidmi všude po světě. Doufáme, že i díky této spolupráci bude fotbal přínosný pro všechny a že pomůžeme odstranit nerovné podmínky a zajistit lepší budoucnost.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|